My Status
maafkan saya andai saya taksempurna-.-
i'm babling, u're hearing~: satu hari dengan qila ^_^

satu hari dengan qila ^_^

Hye readers, selamat hari raya, woops , lupa pulakk , >.< Puasa ta habes lagi , ade sehari je lagi tinggal,
Jadi gunalah sisa sisa masa yang terakhir ni, tuk buat amal ibadat sebagai Di akhir akhir Ramadhan ni, sebab kte pun ta tahu Kan sama ada kita nak jumpa lagi Ramadhan tahun hadapan atau ta  kan, Jadi gunalah masa yang ada dengan sebaik baiknya , Tapi nama pun da hujung hujung nak raya ni, mesti tu macik pocik
Tu dok pakat sibuk duk giling kueh raya bagai kat dapur tu, haishhh :)) Pakat duk hingaq nak pakai tema apa taun ni raya, pakat dok hingaq langsir nak kaler apa, Wuisshh, ta tergambar rase kemeriahan bila nak raya tu kan.Then, kawan kawan aku pun da ramai da sampai taiping, Welcome back to taiping, kawan kawan :D Lepass nih siap la plan nak pegi konvoi raya ramai ramai kan, wuishh seronokkk  ! :))

Balik pada tajuk, semalam kan satu harii aku spent time dengan qila, Lama jugak ta jumpa kawan aku yang sorang nii, rindu nak lepak dengan dia, Dulu sebelum g belaja , aku selalu jugakke hulur ke hilir dengan dia, Then semalam, lpeas pegi ambik dia dekat rumah, destinasi pertama adalah SEKOLAH. Smktt aka SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN TAMAN TASIK !


 Wuishh rindu sangat nak balik zaman sekolah, masuk je pagar sekolah, Da terbayang bayang tempat tempat yang ada memori :)) Banyak benda da berubah, dari segi infrastruktur, then ramai jugak la banner tergantung
Kat dinding dinding tu kan, dengan pokok bunga bagi bagai tuhh, Then yang paling Nampak perubahan library, la,.Wuisshh even kteorg sje melawat, library pun kteorg pegi kot, haha.  Kteorg memng pusing satu sekolah la, Jumpe cikgu, jumpe junior, jumpe pacik tu, jumpe abg ehsan, Wuishh lama jugak kteorg lepak dekat skolah, Da lah suka hati ja nak pegi mana, haha


 Bila lalu kat certain tempat yang macam ada kenangan tuk aku, Aku berhenti kejap, then fikir kenangan tu ade chance ta Nak berulang balik, sebab rindu sangat dengan moments moments tu :(( Moments dengan kawan kawan, Even aku just baru jadi warga smktt since aku form4 , tapi seriously aku Hepy sngat jadi student kat situ, aku rase macam aku da masuk situ Since aku darjah satu, haha. *over gila :))


Setiap yang berlaku ada hikmahnya, Mungkin kalau parents ta bawak aku pindah taiping, mesti aku tadapat chance Tuk jadi student smktt, dan kalau aku ta dapat jadi Student smktt, dah tentu aku ta dapat kenal dengan orang orang yang awsem awsem dekat sekolah tu, Ta kisah la ape yang dah jadi, yang penting , aku sngat sangat hargai Orang orang yang pernah hadir dalam hidup aku , Even sekejap, tapii sedikit sebanyak banyak memberi aku pengajaran hidup .

Wuishhh, okay da habis buat ayat . Then, lepas pusingg pusing satu smktt , aku dengan qila siap lepak Kejap dekat office , sembang dengan cikgu anun dengan abg ehsan, then da lama sembang kteorg decide nak pegi tgok wayang,Wuishhh wayang pukul 2 , cte baruu:))

Then sampai taiping central, pegi beli tket, Kteorang tgok cte The Expendables 2 kot, haha, awsem gle cterr tuhh. Seriusss :))So kepada korang yang ta tengok lagi, pergola tgok. Seriuss Bole ternganga tercengang tengok keawseman cter tu, Dengan dy punye gun, hero , action dy, wuishh. Terer la hampa yang berlakon tuh. Tapi honestly, mula mula aku tatau pun cter tu pasal apa, Dan yang paling best kan aku tatau pun cter tu kua semalam, haha. Tu pun qila yg cakap ,kat aku. Katak bawah tempurung betul akuu - -‘

Lepas tengok wayang , pusing pusing kejap, pegi tesco kejap, Wuishh benda pertama aku grab dekat situ sushi, haha. Wehh lama kot aku ta makan sushi tuu, da la sedappp :)) Even sushi tu cap tesco, tapi sedap ape, sushi jugak kan, aku ta mampu laa nak Pegi sampai sushi king tu bagai, kering poket :)) hehe
Then habis beli barang, elok kua tescotersempak pulak dengan incik khair , *geleng geleng kepala.* apa pasal la boleh jumpa dia pulak kat sini. Dia ade kat situ dngan kwan kawan dya, yang aku perasan akim pun ada. takhabis habis nak berkepit dengan akim tu, haishh.  rapat sungguh. dia gtau aku da dia nak pegi berbuka pose dengan kwan kwan sekolah, yeah dengan senior senior aku. Then aku tacakap ape la, aku tanak kacau diorang  :)) Then lepas hantar qila balik semalam , aku terus balik umah,Wuishhhh penat kott, btw  thank you qila , for the ticket. Qila belanja aku wayang kot :)) 



 the end :))