My Status
maafkan saya andai saya taksempurna-.-
i'm babling, u're hearing~: deactivate twitter and facebook.

deactivate twitter and facebook.

Assalamualaikum, :) semasa entry ini ditulis, aku telah selamat meng-deactivatekan twitter and facebook aku. yeah, i have my own reasons. cukuplah dengan apa yang berlaku selama ni takde sape yang akan faham sebab aku buat macam tu, include him. dia taktahu kenapa dan takkan tahu kenapa. let me keep it alone :) entahlah, sejak sejak ni, aku dengan dia makin jauh, makin jauh , dan makin jauh. life kteorang pun makin busy, with the assignments, quiz bagai. and, memang da tak selalu jumpa pun, kekadang dalam seminggu tu sekali dua je jumpa, tu pun kalau jumpa , terserempak. aku faham, dia busy . but at least, let me know, kalau ade keje nak buat ke, busy sangat ke, just text me, sekali je text pun cukuplah to let me know, yang you memang busy, . i faham. tapi, ble you just tibe tibe lame gile nak reply text i, and waktu tu kebetulan memang i just focus text dengan you, tu buat i rase ta senang hati .tapi takpe la you , i da cube faham sekarang, i cube faham. hari tu, aku deactivate twitter aku, and die cakap da aku deactivate, die pun nak deactivate sebab takde gune aku deactivate and dia sensorang je kat twitter. waktu aku cakap nak deactivate twitter, die taktanye pun kenapa da sekarang. dah tak mcam dulu.  tapi tadi, tetibe tergerak nakbukak jap twitter, then tengok die da activate twitter, tweet tweet . it's okay :) i faham. aku terus bukak account setting, deactivate balik twitter aku. it's okay you, i faham.