My Status
maafkan saya andai saya taksempurna-.-
i'm babling, u're hearing~: a great present from a special person :)

a great present from a special person :)

okayyyy, tajukkk entryy nye agakk special :)

tapiii, sekarang akuu nak buat ayat lagi berforthble special daari ayat tajuk aku, :)

THANK YOU THANK YOU THANK YOU 
nadzirahh, for the birthday present :) 
terharruu --"


seriouslyy aku da lama ta makn benda nii, aku selalu makan waktu kat rumah dulu je, selalu berebut dengann adik aku, haishhh. :) 

tadii waktu aku tengah menghadapp lappy, tetibee kan ade je orang ketukk pintu, okayy bukak bukak muncul muka nadzirahh ,okayy aku ta faham kenapa dia sampai bilikk aku, sebab satu perkara yang mungkin mustahil dia nak naik bilikk aku yang dekat tingkat 4 tanpa sebarang sebab yang munasabah :)

then, aku pun cakap, 
"satu perkara yang pelik bila kau naek bilik aku, nazirah "

then , die jawab 
"aku pegi bilik kawan aku kat sebelah la, jangan perasan okay "

okayy, aku gelakk je, HAHA then tetibe dy panggil sorang lagi makhluk nii, sii nana aka liana taib nih, haishhh, muka budak tu selalu berkeliaran kat bilik aku tau , hehe :) then, aku teruskann la keja akuu , menghadap lappy, then diorang pun masukk, and cakap

HAPPY BIRTHDAY, CITT :)

dan tetibe bagi aku cokelat crispyy tuu :) atoto , sweetnye, hehe :) thenn, tetibe lepas tuu aida pun mesej aku, 
wish happy birthdayy  and say sorry sebab tadapat nak join nazirah dengan nana serbu bilik akuu sebab die katil dy sedang memangil die , matee dy da kuyuuu da , sleep sleep  :)  thankk you, so muchh kawann :) i love you ~

~ the ending of the post ~
apabilaa mata da mulee sepet macam panda ,sebab ta cukup makan tebuuu , soo langgkahh untuk  menidurkan diri harus diambilll:)

tengokkk, panda nii pun da mengantukk  :)

selamat malam :)