My Status
maafkan saya andai saya taksempurna-.-
i'm babling, u're hearing~: harii yang agak memenatkan -.-

harii yang agak memenatkan -.-

Assalammualaikum :) hailohailo readersss, okayy aku sedanggg melendingkan badann aku, atas tempat beradu yang sangat empuk nii, di sampiingg debab tersayangg :)

debab ! i love you :)

harii ni, kann aku rase macam letihh je, dan harii ni hari pertama akuu balik lewatttt, 6.25pm baru sampaii bilikk entah kenapa, dua tiga hari ni, rasa panass sangat je cuaca ,mungkinn dugaan berpuasa namanyaa tu :)
harii ni, ta banyak jugak kali la , kena naekk turun bangunan pegii kelas bagaiii , haishhhh -.- sabarrrrr , tikk :)

ramaii kan sepattern mcm aku, jenis nak naik lif
tanakk naek tangga :)

okay, dibaa ta nampak.

grrr, rosak gambar aku diba , bila kau 
tertido macam tuu :)

aku capture gambar nii waktu, aku dengan diorang pillstop kejap dekat libarry sebab nak tunggu lif, surrender la naek tangga , :) tadii lepas kelas, aku buat study groupp, dengan asma' , mirul dengan  faiz, kebetulan dekat tempat yang sama pun ade, mas dengan aiman, so berbuat assignment aku dengan diorang kat situ,

akuu ta faham , kenapa si mirul geluk sangat
nak balik tido, grr .

faizzz :)

asmaaa:)


grrr, budak busuk ta mandii lagii :)

akuu dengan mas :)

okayy , lepas akuu study buat assignment bagaii dengan kanak kanak nii, aku ajak diorang pegi bazzar, nak pegi cari makann untuk ditelan waktuu berbuka kejapp lagii :) aku just beli nasi Arab, murtabk, air tebu yang sngat sikit tuu, dengan air bandung cincauu , yang dekat kafe mama tu :) dan , satu benda yang ta best tuk dua tiga hari ni, stok cloud 9 dekat kedai siswaa da habes,  grrrrrrr, aku nak makan cloud 9 laaa :O

satuu lagi fakta yang pasti, semakin hari semakin ta habes makanan yang aku beli, dari berbuka sampai la sahur, mula mula hari ti, habes jee,'sekarang da macam bosann laaa, tatau nakkk makan apaa laaaa, grrr -.- 
so, hari ni aku try la nasi Arab dengan muratabak yangg akuu ta pernah makan lagi sejakk aku datang sini :)
then, akhir sekali :)


 selamat berbukaa puasa  :)