My Status
maafkan saya andai saya taksempurna-.-
i'm babling, u're hearing~: beriadah di hari puasa :)

beriadah di hari puasa :)

haii readers, selamat malam, aicewahhhh, ta payah nak selamat malam sangatt la  *da pagi da pun :)
btw, hari ni kan hari 1st puasa, aiseyyman, ta terasa langsung hari ni macam hari puasa, ye lakann, mane taknye hari ni kan hari sabtuu, kerja aku goyang kaki dalam bilik ja, ta ade nak rase letih bagai , ^_^

then, tadi petang after buat assignment, aku TERtido kejap, haishh ngantukknye -.- then tibe tibe si rommte aku gerak aku, "tik , bangun la bangun la " grrrr , kacauu kau la wanii ni , -.- die ajak aku turun awal , die nak ajak aku buat satu kerja mule mule aku blur jugak , kerje ape, *wonderingg -.- then, die cakap nak ajak aku tangkap gambar kat bawah, aiseyyman, aku suka tuuu , hakhak ^_^

then lepas bangun, siap siap bagai, then aku dengan wani pun turun la dari blok,then turun je blok, ade nampak bazar ramadhan betul betul depan blok akuuu, bau bauan maknn da menusuk hidungg nih, saba saba -.-  then , aku dengan wani pegi la beriadahh pusing pusing belakng blok tu, then , ni lah hasilnye :)

mulutt muncung takkan ku tinggal :)

agak gelukk di sini -.-

comel pulak aku tengok kau wani, *buwekk , hehe

pasir putih :)

wani , si rommate kuu 

finally, ni la juadah berbuka puasa aku untuk hari pertama puasa , HAHA ramaii kann makanan? makanan nis ebenarnya aku share dengan wani, then ade skit makann utk sahur besok . so, no wonder la kenapa agak banyak makanan tu , :D

then, after kenyang kenyang tadi lepas berbuka, masuk mesej dari oh, itu orang ka. err., oh dia silap sent mesej lagi, dari semalam lagi silap sent mesej kat aku, then, dia kata sory slap sent, aku just kata okay.sorry, i'm not in mood with u --' ikut suka la nak buat apa pun. okay, sekarang daa cukup masee untuk tido, haishh . sumpah mengantuk .



okay, babai :)