My Status
maafkan saya andai saya taksempurna-.-
i'm babling, u're hearing~: Happy new year :)

Happy new year :)

Welcome 2013, Goodbye 2012

1.1.2013, yeah ,.Selamat tahun baru :) actually , tahun baru ni, aku takde la list azam yang panjang bagai bagai, tapi aku berharap , berazam , mahu , menjadi seseorang yang lebih baik dari tahun sebelumnya :) Mengejar kejayaan di hadapan dengan lebih tekun, melipatgandakan usaha dalam mengejar ilmu :) In Sha Allah. Aku berharap tahun ini dapat menjadikan aku lebih gigih, lebih bersemangat,lebih yakin, dalam memperbaiki diri. In Sha Allah :). Tahun baru takbuleh letak banyak banyak azam, panjang panjang punya berjela punya azam, nanti jadi perkasam jea. yelah, taksemua azam tu taktercapai. Setiap tahun macam tu :) so , berazam lah mengikut kemampuan anda . Jangan meletakkan target yang tak mampu anda capai . percaya pada diri, tepuk dada , tanya diri. Mudah-mudahan segalanya dipermudahkan :)

This is how I start my day in 2013 :)