My Status
maafkan saya andai saya taksempurna-.-
i'm babling, u're hearing~: pulang ke Taiping :)

pulang ke Taiping :)


Assalammualaikum, :) yeahha, aku sedang berada di rumah. aumm . welcome to taiping :) aicicih,
 padahal ahad da nak kena balik matrik da, huish. takpe la, bersyukur dengan apa yang ada ;) at least , 
boleh balik. and , ni kali terakhir untuk aku pulang ke Taiping sebelum UPS. lepas UPS baru boleh balik, yeah . wish me luck for my UPS:)
semalam pun aku bertolak dari matrik dalam pukul 5pm. yeah, balik naek bas dengan si incik fahmi , nanti balik matrik pun dengan dea jugak . yeah, pergi balik dengan hubby tercinta :) and  ramai jugak yang balik, semuanya homesick macam aku :) then , sharp 6.50 pm, sampai stesen 
bas kamunting. Alhamdulillah, selamat sampai. turun je bas, aku dengan dia cepas cepad meluru 
pegi kfc , serius lapar . ! hahah. then , makan makan dengan dia, dinner sekali la kiranya, sebab 
waktu tu pun da 7lebih, then lepas lepas makan , around dekat pukul 8pm, mkte orang pun balik. 
yeah, balik dengan perut kenyang :) 

 


 

 

depan cermin kfc XD

okay, babai :)