My Status
maafkan saya andai saya taksempurna-.-
i'm babling, u're hearing~: soal twitter.

soal twitter.

Assalammualaikum, :) hai readers . sejujurnya aku sedang menjadi pencuri sekarang,
yeah, aku pencuri . aku pencuri masa aku sendiri. sekarang sepatutnya aku sedang menyambung study biology yang tak habis habis lagi tu, tapi hati ta tenang , hati jadi tak keruan. aku terpaksa berhenti , berhenti dari study kejap , haishh. sumpah otak tak leh focus, then aku decide untuk update belog nii kejap, taktahu nak cerita macam mana , tak tahu nak mula dari mana,. perasaan semalam masih tak hilang . i mean , aku taktahu kenapa aku takdapat nak lepaskan macam tu jea apa yang jadi semalam. hati tak tenang . -.- hati ni rasa berdegup kencang sangat, terasa sesuatu yang tak kena , so aku pun activate acc twitter aku balik, yeahh. semalam aku deactivate , sebab. yeah sebab aku gaduh dengan dia. not really gaduh actually, tapi mungkin perselisihan faham. mungkin. 
lepas aku activate blek acc aku , then first thing aku buat, tengok TL dia , dan aku da agak da, dia mesti on punya. okay, chill. hmm, 

"you,  i tak halang you nak on twitter bagai ape sume, no , i tak kesah langsung.  itu hak you, tapi bila i tengok you tiba tiba berubah dekat twitter tu , itu yang jadi isu. sorry kalau i tak faham you, i'm sorry . tapi i perlukan masa untuk terima perubahan you . yeah , perubahan yang you buat. i tahu bukan you mintak jadi macam tu, tapi you , kalau lah disebabkan benda tu you berubah macam tu, i takboleh terima keadaan tu you. i takboleh terima. you pesan dengan i , itu ini, tapi you? i mintak maaf kalau i tak faham you, i perlukan masa, i perlukan masa untuk terima semua benda benda ni. i mintak maaf kalau pasal semalam, i just takboleh terima keadaan macam tu. you bukan macam tu sebelum ni, tapi tiba tiba bila jadi macam tu, you berubah . marah, cemburu, sedih semua ada you. :'( . thank sebab sanggup buat perubahan , thank sebab faham keadaan sebenar ,ni you. hm, you , i tahu, i tak sempurna. i pun ada buat salah dan silap , dan i mintak maaf , you. jangan ungkit macam semalam you, i taknak ingat ape ape. i percaya kan you, and thank you for being understanding. " 

okay , da puas menangis sambil menaip . da lega . lepas semua apa yang tersimpan .
and aku pun da berterus terang dengan dia, and harap keadaan  kembali pulih..

nota kaki :
taksabar tunggu pukul12.00, nak celebrate 3month anniversary :)