My Status
maafkan saya andai saya taksempurna-.-
i'm babling, u're hearing~: cuti mid sem :)

cuti mid sem :)

Assalammualaikum :) Alhamdulillah, di saat ini kaki telah menjejakkan kaki di rumah kesayangan :) Alhamdulillah. dapat jugak merasa cuti lama sikit, even takberapa nak panjang cutinye pun adoii, just sampai12hb feb . cut raya cina dapat 3hari je, sedihh betul. kengkawan yang lain dapat cuti seminggu, yang budak matrik dapat 3hari je cuti raya cina. tapi takpe la, bersyukur apa adanya :) actually, ups baru habis . and tadi pagi last paper. paper biology :) alhamdulillah, UPS da habis :) lega gila bak hangg :) then tadi sharp pukul 10 , my dad da call, as diorang da sampai. fuhh cepatnya sampai. aku tak keluar bilik exa, lagi da samai . mama abah rimdu anak dara dia sesangat la nihh :) then, lepas dapat call terus rushing balik bilik. at the same time, call my incik sayang. rupanya dia habis exam lagi awal. Iaku suruh dia siap siap cepat as my parent da sampai. Guess what . aku nalik taiping dengan dia . yeahh. balik dengan my parents  dan dia :) perasaan nervous malu dia jangan ditanya, terserlah kat muka. hihi. my parents just okay :) lepas call dia , terus rushing naik bilik, and amik segala barang nak bawak turun. at that time, roomate sorang pun tak balik lagi, memang takjumpe dah la ni. then, terus ambik ambik barang , bawak turun. aku rasa macam barang barang yang aku bawak balik tu nampak gaya macam dah taknak balik matrik . dengan luggage lagi, beg sandang, beg buku dengan lappy, beg baju tak basuh . haish , totally sume ada 4 bag. yeahh.takfaham aku apa pasal banyak sangat. tu nasib takbwak balik debab lagi tuu . then waktu nak turun terserempak dengan wani, roomate aku jugak. then dia offer nak angkat barang aku sampai bawah. alolo suwitnya, hihi. sampai bawah, elok nak bawak masuk barang dalam kereta, Ika panggil. jiran bilik kesayangan aku. terus pegi peluk cium pp dia. makhlulah da nak cuti , biasalah kan. masuk jea kereta  , i call incik sayang. aku gitau dia , aku da otw , then dia siap siap and terus tunggu dekat pagar, then kteorang jumpe and masok keta and balik sesame :) then dalam keta , tengok cite minyak dagu dengan dia kat lappy. yang my mom tengah jahit baju and my dad drive jea, sambil makan kuaci :) riuh jugak kteorang tadi dalam keta. . pastu boleh pulak gaduh gaduh manje dalam keta tu, haihshh mana taknya, mintak fon taknak bagi,.

" i taksuka you, i taksuka kalau i mintak you takbagiiiii . i nak jugak , nak jugak "

happy sangat dapat balik dengan you hari ni, mula mula plan nak balik sesame naik bas, tapi barang banyak la, so aku decide untuk balik dengan dia dengan my parent jealah kan. tapi aku je yang beriya bawak balik sampai 4beg, yang dia satu beg kecik jea. haishh nampak tak perbedaan dekat situ-.- sampai jea taiping, terus my dad nak hantar dia balik, tapi takhantar terus dia balik  , hantar dia kat satu tempat  tu, I mean , hantar terus dia pegi jumpa ibu dulu :) kalau balik rumah terus pun takde sape kan, then waktu dia turun keta, bukak tingkap , and said " takecare sayang" :). lepas pada tu , terus aku balik rumah. even baru beberapa minit dia hilang dari pandangan, dah rasa rindu . rindu sangat. actually , semalam pun baru jumpa dia after exam chemistry. . and itu baru jumpa as sebelum tu kteorang dah takjumpa 6hari. agak lama . sebab selalunya memang tiap hari akan jumpa dia, dan bila tiba tiba takjumpa. agak rasa lain pulak. tapi takjumpa pun sebab nak prepare untuk ups. Sesame doakan agar keputusan ups kteorang baik :) In Sha Allah .