My Status
maafkan saya andai saya taksempurna-.-
i'm babling, u're hearing~: kehidupan menjadi warga M7T30 :)

kehidupan menjadi warga M7T30 :)

Assalammualaikum, *babai tangan* burppp. perut kenyang . baru jea lepas makan . okay,  hari ni nak cerita pasal , . kehidupan aku jadi warga M7T30. apa tu? *garugarukepala* okay, tu kira macam nama kelas aku la. M7 untuk nama kuliah, then T30 untuk tuto30. kanak kanak dalam kelas totally ada 22 orang. yeah , sikit je. hari hari aku dipenuhi dengann gelagat kanak kanak ni, haish. diorang memang best. bila ingat balik waktu mula mula masuk Matrik, then masuk kelas. serius, janggal gila. iye la, masing masing datang dari tempat yang berbeza. tapi makin lama, alhamdulillah, kami dapat menjadi satu kumpulan yang bersatu hati. Hubungan kami makin erat di semester 2 :) Alhamdulillah, kami masih bersama sama di semester ni untuk mengejar cita cita, mengejar kejayaan , kami :) Mudah - mudahan segala usaha yang kami buat dapat membuahkan hasil, thank you kawan kawan :)

 
waktu biology quiz, sweet kan kami waktu quiz
duduk dekat cenggini ? :D


the moment , yeah in front of physic lab :)

aina and syaibatul :)

nice one, i like it. i mean this image :)

physic lecture :)


I will miss this moment :)