My Status
maafkan saya andai saya taksempurna-.-
i'm babling, u're hearing~: hidup baru :)

hidup baru :)

Assalammualaikum, *lambai lambai tangan* hai readers :) serius dah lama sangat aku tak jengah belog aku,yaa serius , busy . busy dengan itu, dengan ini. a lot of things to do, :) entah kenapa  tiba tiba terdetik di hati nak jengah belog and write something . so how's your life ? :) Alhamdulillah, hidup aku makin bahagia, ceria bagai bagai happy sekarang .  :) when talk about study , yeah.  sekarang aku da masuk semester dua , aku kat KMpK. Alhamdulillah, aku masih boleh menyambung pelajaran di sini untuk semester ini, hasil usaha aku semester lepas. Alhamdulillah. dan aku menyimpan azam untuk  menjadi yang lebih baik untuk semester ini. mudah mudahan termakbul doa aku , amin :) yeahh, aku sedang happy, hati berbunga, ceria , senyum sorang sorang, aumm, i can't describe this feelings. yeah, i'm happy with my life now. :)  adanya dia, yeahh si dia. Ahmad Fahmi b. Tohar :)
He's my love. My bestfriend. My everything :)


Aku kenal dia, dalam masa yang terlalu singkat, just dalam masa beberapa hari . Sejujurnya, cara dia, hati dia , kejujuran dia yang telah berjaya menambat hati aku:) dan,aku tkpernah menyesal dengan keputusan aku untuk memilih dia, takpernah, dan sampai ke saat ini aku bahagia dengan dia, terlalu bahagia dengan adanya dia dalam hidup aku.biarlah orang nak cakap itu , ini, bla bla bla. do I care ? :)

Alhamdulillah, aku dengan dia masih bersama dengan bahagianya hingga ke saat ini, dan
In Sya Allah, hubungan yang terbina ini, kekal hingga ke akhir hayat. amiin :)