My Status
maafkan saya andai saya taksempurna-.-
i'm babling, u're hearing~: pertemuan aku dengan dia (part 1)

pertemuan aku dengan dia (part 1)


Assalammualaikum,  *tepuk tangan tepuk kaki* rajin pulak aku nak menaip hari ni kan :) yeah,  tetiba rasa nak update tentang aku dengan dia. yeah , tentang kami. Story about how we met, :) i still remember the first time i saw you , sayang :) 
perkenalan aku dengan dia, bermula waktu minggu before pspm . yeah, waktu study week . first text dia , "Gg Cicen" . waktu da malam, dia text aku. aku terjaga tetiba, and baca text tu rasa macam hape jea. apa ke benda la dia nih tulis. and waktu tu memang aku tak kenal dia, tak kenal langsung. then pas baca text dia, aku sambung tido balik. malas la nak layan . then besok pagi , bangun subuh, aku baca lagi text, dan aku still tak dapat baca apa maksud text tu, oleh sebb macam aku takfaham sangat aku reply balik , " apa ". lantak la kan, bukan aku kenal pun. then aku tanye roomate aku, apa maksud text "Gg Cicen" tu , then baru la diorang sedarkan aku, tu nama didiy cicyn. yeah, nama facebook aku. dalam hati aku cakap, sengal gila , orang ni. eja nama aku pun tak betul. huh. sorry yea sayang:)

then dalam , nak dekat tengah hari dy text lagi , kali ni masuk lagi text Didi Cicen. nak kena da ,nama tu, tapi still salah jugak. haishh. then aku pun cam keep wondering , sapa la dia nih kan, aku pun reply, reply, dia pun reply. then , lepas selidik. baru tahu dia budak KMpK jugak, modul 1 , and dia tahu je sape aku, bla bla pasal aku. Oh , rupanya dia budak taiping jugak, oh i see . and satu yang pasti dia memang selalu nampak aku. oops , sorry. saya memang langsung tak kenal awak , langsung. serius . tak pernah tahu pun awak wujud kat kmpk nihh. dia send gambar pun, aku macam teragak agak, mamat mana la nih. then oleh sebab aku takkenal , memang aku malas nak layan la. dia text ,. dia text. aku takreply. malas, dia hantar lagi text. haishh. geram aku. aku reply kajap, then dia bagi twitter dia , waktu first time dia call , dia kata nama twitter dia "Aaron Aziz". wuishh. yang aku pun dengan betul bendul cari la. haishh memang bukanlah kan. then lepastu dia bagi tahu nama twitter dia, Doctor Tokan. aku cari takjumpa pun. haishh bebai jugak caro benda takjumpa nih.  tetiba , aku bukak TL kat twitter, then naek post classmate aku, zudy. post tu macam tag nama @DOctorTokan. yeahhh, i jumpa u jugak akhirnya ! give a big clap. then aku stalker la twitter dia. then cakap, oh dia ni . tapi macam tak pernah jumpa pun. hmmm . bia lah, kan. bukan aku kenal pun mamat nih.

memang sengal la jugak bila otp dengan dia , dia cakap aku pendek bagai, haish sumpah sakai gila kot dia nih, cakap itu ini, da la baru first time call, baru kenal bape jam. Urghhh. haishh. geram  pulak aku. tapi malam tu aku cakap aku nak g library, then dia cakap nak pegi kafe. dia suruh aku cari dia kat kafe. memang tak lah kan, da la tak kenal. apela mamat ni, waktu tu la aku cakap.then dia suruh aku cari jugak sebab dia pegi dinner dengan classmate aku, zudy. okay la , aku pun decide nak pegi cari dia kat kafe kan. huish, seram pulak aku. aku pun pegi la kafe , then sampai je kafe aku terus call dia, tanya , mana dia. and dia stilll macam , "cari la , cari la" haishhh.

 nasib la aku jumpa classmate aku , mas. then aku suruh dia tolong carikan zudy untuk aku. as kalau ada zudy , ada la dia kan. then , dekat nun jauh sana aku da nampak zudy, tapi ada dua orang lagi dengan dia kat meja tu. aku pun dengan pantasnya call dia, then aku terlihat lelaki yang memakai baju hitam , dengan rambut kedepan macam korea tu, badan taough. Aummm. Then dia ,angkat call. yeahh , itu dia. aku bagi tau dia aku da jumpa dia. secara automatik, dia pusing dekat aku. then , hiyaa. aku jumpa dia, dia jumpa aku. tapi memng dalam jarak yang jauh sangat la. taknampak jelas pun muka dia. then dari jauh dia da jelir lidah dekat aku , buad muka mcam ape je. dalam hati aku cakap, kenapa la sakai sangat dia nih, hadushhh. yang mas da puji puji mamat tu hensem, tough bagai la. then aku ckap dengan mas, aku pun baru je kenal mamat tu hari ni, then dia macam terkejut  aku gelak jea la kan. then , lepas 10 minit macam tu, aku tengok diorang tiga da nak gerak dari meja. then dia still sempat lambai dekat aku, aku pun macam , lambai je laaa malas malas kan. :) lepas diorang gerak ,aku pun terkedek kedek la pegi library sorang sorang. Aku ada kerje yang perlu disettle kan . so malam tu aku rasa takat tu je pertemuan kteorang. Tapii . tapi tapii..
continue in part 2 (panjng sangat nak cerita kan ) nak tido da babai , babai .