My Status
maafkan saya andai saya taksempurna-.-
i'm babling, u're hearing~: i miss you

i miss you

Assalamualaikum, :) tepuk tepuk tangan , tepuk kaki . terasa ringan pulak jari jemari untuk menaip malam ni. . "i miss you" . i miss you. i miss you dear. entah kenapa tetibe terasa rindu sangat dengan si pengarang jantung hati aku tu :) aku akui, semenjak dua menjak ni, aku dengan dia , agak jauh. i mean, bukan kteorang da jarak jauh sekarang, cume kteorang macam da makin kurang spent time together, masing masing busy actually. tapi aku ni degil sikit, even tahu busy , still nak cari time together. aku tahu dia busy, and aku takde masalah pasal tu, aku faham dia. cume kekadang bile, da rindu sangat , and bile ade satu masa yang aku terlalu perlukan dia, tetapi dia takde . even sesukar mane keadaan tu, aku takkan share dengan die , aku taknak kacau die. even sometimes, i really wish , he were here with me. stay with me.

kteorang pun sekarang kalau text after class sekejap, then mandi solat, masing masing buat keje, then before and after maghrib text sekejpa, then sambung buat keje. nanti nak tido, baru text , itu pun sekejap.  macam tadi , lepas maghrib aku tertido, then pukul 9.30 baru aku terjage, then ade 2 text dari die, as die ajak study sebab besok die ade kuiz. then , aku pun bangun, pegi basuh muke bagai, terus study. around , 11 malam macam tu, aku pergi basuh baju kejap, habis basuh baju, sidai sidai, then tibe tibe die call, die mintak maaf atas ape yang berlaku. aku just cakap it's okay. takperlu nak ingat . aku okay. aku tahu , semua perasaan yang kusut masai dalam hati ni, akan hilang bile aku sendiri luahkan secara empat mata dengan die. In Sya Allah,bile sampai waktunye nanti. kiteorang pun memang jarang jumpe da sekarang, sekali dua je jumpa dalam seminggu tu, and memang tak sempat lepak lama pun, as masing masing ada banyak keje yang perlu di settle. entah bile dapat balik taiping, nak balik dengan die. spent time dengan  die, share and tell everything. nak luahkan segala benda yang terbuku dalam hati. 

tadi, aku saje activate kejap aku punye facebook and twitter, bukak je dua dua, dah sakit hati. hmm, bukan apa , sakit hati tengok orang orang yang ,kalau boleh aku taknak tengok, . aku activate facebook, and tetiba kua pulak post budak ni kat TL aku. aku takbenci budak ni, tapi aku kalau boleh taknak tengok muka dia ni. aku tahu dia hanya cerita lama , tapi bila tengok url fb dia still nama dia dengan fahmi, tu buat mood aku tetiba berubah. yea, aku tahu cerita lama. tapi tipulah kalau aku tak cemburu langsung, then bila da tengok macam tu, saje bukak profile dia and tengok photos, and see. gambar diorang berdua still ada lagi, dengan comment berdua bagai. terdetik jugak perasaan cemburu, tapi aku taknak ambil pusing. benda dah lepas, yang penting sekarang. aku dengan dia. sekarang cerita aku dnegan dia. bukan lagi cerita dia dengan budak tu, then aku bukak twitter pun asyik naik nama dia kat TL aku. sorry, aku bukan jenis suka nak maki marah orang, lagipun budak tu taksalah pun, aku just taknaktengok muka dia, aku taknak menimbulkan perasaan yang boleh membuatkan aku ungkit cerita lama  , sebab tu cerit lama. takkguna diingat. then, lepas proses facebook dengan twitter aku, aku bukak acc setting, terus deactivate balik. actually , aku deactvate sebab aku nak melarikan diri yang orang orang yang aku kena larikan diri untuk kebaikan aku, dan dia. untuk hubungan kteorang, aku takkisah takde facebook twitter bagai, tapenting pun. yang penting hubungan kteorang bahagia tanpa campur tangan orang lain. :)


 spent time waktu cuti mid sem hari tu :)