My Status
maafkan saya andai saya taksempurna-.-
i'm babling, u're hearing~: untuk kamu, kawan..

untuk kamu, kawan..

Assalamualaikum, kawan :) tak kisah lah sama ada , aku dengan engkau takrapat sekalipun, tapi kau tetap kawan aku. aku takmampu dan takkan berpeluang, untuk duduk bercerita , berkongsi dengan kau tentang apa yang kau hadapi, tapi aku tahu dan faham tentang apa yang kau hadapi. aku tahu kau kuat, . aku tahu . :)

hati seseorang tu takboleh dipaksa beb. sekuat mana, sesungguh mana pun kalau kau usaha, tapi dalam hati dia takpernah terdetik pun nak terima kau, aku rasa , lebih baik kau bawa pergi hati kau, dari kau biar kau terus sakit tengok dia dengan orang lain. aku bukan nak menghasut atau apa, tapi aku tahu kau da berusaha , dabuat macam macam untuk dapatkan dia, tapi last last .? dia still pilih orang lain kan . aku sayang kawan kawan aku, dan aku taknak kawan aku sakit . tapi itu pendapat aku, pendapat dari kawan kepada kawan. untuk masa ni, elakkan text dengan dia sekejap. i mean, bagi ruang untuk diri kau sendiri. macam kau kata, kau sendiri takut sakit hati bila kau text dengan dia. so, kuatkan hati , babe.. aku tahu terlalu sakit rasanya , tapi aku tahu kau mampu. :)