My Status
maafkan saya andai saya taksempurna-.-
i'm babling, u're hearing~: kawan lama ? kawan baik ? kaulah :) part 2

kawan lama ? kawan baik ? kaulah :) part 2

dari apa yang aku lihat dalam mimpi tu,sungguh berbeza dri adam yang dulu. yelah, aku last jumpa dia pun waktu form 3. last lepak bagai. waktu form 4 , aku ada pergi arau kejap, pergi aasrama sekolah aku. waktu tu kan , dia da memeluk Islam, so dia pun telh dibenarkan untuk stay dekat asrama. aku jumpa dia waktu tu, tapi just tegur macam tu je. taklepak pun. taksempat cerita panjang. as waktu tu pun , taksilap dia tengah ada girfriend,memang takbole nak lepak lama.  tapi waktu aku form 4 , aku ada teringat, sekolah diorang ada buat romobongan datang taiping, untuk budak budak pengawas. waktu tu geng geng aku semua ada , adam ada, cikgu sejarah kesayangan aku pun ada. diorang actually kena pergi mckk, then lepas tu, terus datang taiping.

waktu aku jumpa diorang, ya allah, perasaan seronok ni, hanya tuhan yang tahu , rindunya aku dekat kawan kawan aku. and, termasuklah kawan aku yang sangat senget tu, si adam. wktu tu , aku jumpa dia, tapi kteorang macam biasa je,. still sembang. gelak gelak bagai. Ya Allah, rindunya nak gelak kelpak dengansi adam ni. kalau gelak dengan dia, sampai besok pun takhabis. haha. actually aku kenal dia dari sekolah rendah. dari standard one macam tu, sampai lah ke sekolah menengh, kteorang still sama sekolah.

aku ingat lagi, waktu aku sekolah rendah, dialah orang yang bertanggungjawab untuk membuli aku, dan serious. hari hari aku kena buli. sampai kawan kawan aku pun kesian kat aku dia selalu buli aku. serious. aku ada sampai menangis kena buli. ada satu hari , aku ingat lagi. kteorang bersih class tau. then bawak keluar semua meja kerusi bagai, main air bagai. yang dia , kejar kejar aku , dapat je aku, ikat ikat tangan aku, dia heret aku kat belakang dia , dia sebut "kambing kambing , kambing" bawak pusing kambing dia ni pusing satu belok. hailahh. yang aku ni jenis tak reti melwan . melawan sikit kena , tampar. melawan sikit kena ugut. entah pape je aku dulu.

waktu dulu, ingat lagi waktu nak exam. kteorang ada class malam, oleh sebab cleass malam, bahaya kan anak dara nak kayuh basikal malam malam alik sorang . then, dia lah dengan sorang lagi kawan aku , rekhan selalu jadi bodyguard aku balik rumah. yang aku geram, hampir setiap malam , tayar basikal aku keluar angin, aku dah tau da sapa punya kerja, bila basikla takda angin, mulalah aku kena tuntun basikal aku sampai ke shell yang berdakatan. yang diorang gelak mengekek bila aku kena macam tu. tapui ,lastly dia still tunggu aku bila aku kena macam tu. haha. tapi lambat sikit la nak tunggu aku, nak pam angin basikal lagi. padan muka

even , dia lah yang selalu buli aku, tapi bagi aku, dailah kawan baik aku. setiap kali aku ada masalah, dia yang akan tolong. dia yang akan bantu. dia yang akan tunjukkan penyelesaian. tak kisahlah sama ada dia atau aku dah berpunya, aku dengan dia tetap akan sama sama tolong. itulah gunanya kawan :)

and kau kawan, :) takkira lah kat mana kau ada sekarang, aku tetap ingat kau sebagai kawan aku, :) and terima kasih banyak banyak , sebab sudi jadi kawan aku. aku doakan kau sentiasa sihat, sentiasa bahagia , di samping family and orang tersayang. and semoga kau berjaya di sunia dan akhirat , amin :)